logo

بهترین ها همه در یک جا

مطالب آموزشی

معرفی بهترین ایردراپ های تلگرام

اشتراک گذاری :

ایردراپ (Airdrop) در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاکچین، روشی برای توزیع رایگان توکن‌های جدید بین کاربران است. این کار معمولاً برای افزایش آگاهی و پذیرش یک پروژه جدید، تشویق کاربران به استفاده از یک پلتفرم خاص یا ایجاد جامعه‌ای از کاربران فعال انجام می‌شود.

ما در خوبچی ، تنها مهمترین و معتبرترین Airdrop های تلگرامی رو که به زودی در صرافی ها لیست خواهند شد به شما معرفی میکنیم .


Major

یکی از مهمترین ایردراپ های تلگرام که به احتمال زیاد ربات بعدی است که در تلگرام شروع به پخش کردن توکن بین کاربران میکنه ، میجور یا ماجور (major) هست.این ایردراپ متعلق به خود تلگرام هست و  برای کسب امتیاز کافیه روزانه بهش سر بزنید و تسک های ساده ای رو انجام بدید.

ایردراپ ماجور یکی از ایردراپ‌های محبوب در پلتفرم تلگرام است که به کاربران امکان می‌دهد با انجام فعالیت‌های مشخص، توکن‌های رایگان به نام استارز (Stars) کسب کنند.


 برای ورود روی لینک کلیک کنید :  https://t.me/major/start?startapp=59516656


X Empire

ایردراپ بعدی X Empire هست که به ربات ایلان ماسک شهرت داره . به شدت محیط جذابی داره و  نکته بسیار جالب اینه که از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه. برای بدست آوردن امتیاز علاوه بر کلیک راههای متفاوت زیادی در قالب تسک وجود داره.


برای ورود روی لینک کلیک کنید : https://t.me/muskempire_bot/game?startapp=hero59516656


صرافی های معتبر برای فروش توکن ها

سوال مهم دیگری که اکثرا مطرح میشود این است که چگونه توکن های جایزه رو به پول تبدیل کنیم . خوب اولا نیازه که یک کیف پول دیجیتال مثل tonkeeper نصب کنید و بعد از اون توکن ها رو به یک صرافی ایرانی منتقل کنید که میتونید از یکی از صرافی های معتبر زیر استفاده کنید . کافیه در یکی از این صرافی ها ثبت نام کنید و بعد از احراز هویت کیف پول مخصوص برای رمزارز خودتون رو داشته باشید و توکن ها رو به اون منتقل کنید .

صرافی نوبیتکس : https://nobitex.ir/signup/?refcode=7980218

صرافی والکس: https://wallex.ir/signup?ref=xbxB

صرافی آبان تتر : https://abantether.com/register?code=RrdI



avatar

برنامه نویس و توسعه دهنده ارشد وب
کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات