logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

ترازوی آشپزخانه

اشتراک گذاری :

ترازوی آشپزخانه یکی از وسایل لازم در آشپزخانه یک کدبانوی ایرانی محسوب میشود که برای انتخاب بهتر آن لازم است اطلاعاتی در مورد انواع مختلف و متنوع آنها داشته باشیم.

دیجیتال یا آنالوگ (مکانیکی)

مطمئنا ترازوهای دیجیتال دقت بیشتری داشته و برای اندازه گیری های با دقت بیشتر و در حد گرم مناسبترند.معمولا در شیرنی پزی اندازهای موجود باید بسیار دقیق باشند پس ترازوهای دیجیتال گزینه های مناسبتری اند که دقت آنها در حد یک گرم بوده و تا 5 کیلوگرم را اندازه گیری میکنند.

اما اگر برای اندازه ای بیشتر و تا 10 کیلوگرم نیاز به ترازو دارید و اهل شیرنی پزی نیستید ترازوهای مکانیکی که که با عقربه و صفحه اعداد وزن را نشان میدهند هم برای کار شما کافی است.و مزیت آنها این است که نیاز به باتری ندارند بر خلاف ترازوهای دیجیتال.

اندازه صفحه

در انتخاب ترازوها معمولا باید به اندازه خود ترازو و اندازه صفحه آن هم توجه کنید. نیازی نیست حتما دارای یک کاسه بزگ باشد کافیست اندازه کافی داشته باشد تا شما ظرف مورد نظر را روی آن بگذارید چون با قابلیت پارسنگ یا صفر کردن ترازو شما میتوانید ماده مورد نظر را در هر ظرفی که قابل گذاشتن روی ترازو باشد اندازه گیری کنید.

دقت اندازه گیری و واحد اندازه گیری

همانطور که گفته شد کمترین مقدار برای دقت در اندازه گیری در ترازوهای معمول آشپزخانه گرم است که در صورت نیاز باید هنگام خرید به آن توجه کنید.همینطور واحد اندازه گیر ی که میتواند بر اساس گرم،اونسو پوند باشد.هرچن بیشتر ترازوها ی دیجیتال امکان تغییر واحد را دارند. 

ظاهر و قیمت

محصولات موجود در بازارر از جمله ترازو به اندازه ای تنوع دارند که این امکان را به شما میدهند تا متناسب با دکوراسیون منزل و آشپزخانه خود آن را انتخاب کنید.حتما اندازه آن را هم مد نظر داشته باشید تا اندازه کافی برای نگهداری آن فضا اختصاص بدهید. با توجه به نیاز خود ترازو را تهیه کنید اگر مصرف زیاد و حرفه ای ندارید نیازی به خرید محصولات گران قیمت نیست و محصولات در حد متوسط نیز نیاز معمول یک کدبانو ایرانی را تامین میکند.

در ادامه برای کمک به شما در انتخاب ، خوبچی تعدادی از محصولات موجود و با کیفیت بازار را معرفی میکند تا خریدی راحت و آسان داشته باشید. توجه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت روز وارد قسمت اطلاعات شوید.

در ادامه تعدادی از ترازوهای کاربردی موجود در بازار برای کمک و تسهیل در انتخاب این کالا خدمت شما معرفی میشود:


ترازو آشپزخانه الکترونیک مدل  SF-400

ابعاد: ۲۳۰x۱۷۰x۴۰ میلی متر

وزن: 0.290  کیلوگرم

حداکثر ظرفیت قابل اندازه گیری: 10 کیلوگرم

دقت اندازه گیری(خطا): 1 گرم

قابلیت اندازه گیری: گرم_ پوند

امکانات: تنظیم صفر

سایر توضیحات: سنسور بسیار دقیق فشار - نمایشگر LCD خوانا - قابلیت صفر کردن خودکار - دارای کفه گرد به قطر ۱۴.۵ سانتی متر


ترازوی آشپزخانه روپل


ابعاد: ۱۹.۵x۱۸.۵x۱۰.۵ میلی متر

وزن: 0.504 کیلوگرم

حداکثر ظرفیت قابل اندازه گیری: 15 کیلو گرم

دقت اندازه گیری(خطا): 1 گرم

قابلیت اندازه گیری: گرم_ اونس_ کیلوگرم

امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر

سایر توضیحات: سنسور با دقت بالا - محدوده وزن کشی از ۲ گرم تا ۱۵ کیلوگرم با دقت ۱ گرم  - صفحه نمایش LCD - قرار دادن پایه لاستیکی زیر بدنه و کاسه جهت ایجاد اصطکاک و جلوگیری از سر خوردن - قابلیت صفر کردن خودکار وزن - قابلیت خاموش شدن خودکار دستگاه - هشدار اضافه وزن - دارای حلقه برای آویزان کردن روی دیوار - همراه با یک عدد دفترچه راهنمای فارسی


ترازوی آشپزخانه مدل B-5

ابعاد:  ۲۲۰×۱۹۰×۸۰ میلی متر

وزن: 0.95 کیلوگرم

حداکثر ظرفیت قابل اندازه گیری: 5 کیلو گرم

دقت اندازه گیری(خطا): 1 گرم

قابلیت اندازه گیری: گرم_ اونس_ کیلوگرم_ پوند

امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر


ترازوی آشپزخانه مدل

ابعاد:  ۱۲۰x۶۰x۲۰ میلی متر

وزن: 0.108 کیلوگرم

حداکثر ظرفیت قابل اندازه گیری: 0.5 کیلوگرم

دقت اندازه گیری(خطا): 0.1 گرم 

قابلیت اندازه گیری: گرم

امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر


ترازو آشپزخانه CAMRY

ابعاد:  ۲۰۰x۲۰۰x۶۰میلی متر

وزن: 0.5 کیلوگرم

حداکثر ظرفیت قابل اندازه گیری: 5 کیلو گرم

دقت اندازه گیری(خطا): 1 گرم

قابلیت اندازه گیری: گرم_ پوند

امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر

سایر توضیحات: ترازوی فوق دارای بدنه مشکی و کاسه استیل است و ترکیب رنگ نقره ای مشکی است. شرکت کمری یکی از معتبر ترین و بهترین کارخانجات تولیدی سیستم های سنجش وزن می باشد و این مدل ترازو اورجینال بوده و از همین شرکت وارد کشور شده است . سرعت بالا در سنجش و برگشت به صفر ، ظرفیت ۵ کیلو و با دقت ۱ گرم ، قابلیت صفر کردن (پارسنگ) ، راحتی کار با آن و دقت بسیار بالا و حذف کلید های فشاری که به مرور زمان موجب فرسودگی میشوند و جایگزینی کلید های لمسی با عملکرد دقیق و قابل اعتماد ، از محاسن ویژه ترازوی فوق میباشد.


ترازو دیجیتال مدل


ابعاد:  ۱۷۰x۱۰۰x۳۰ میلی متر

وزن: 0.14 کیلوگرم

حداکثر ظرفیت قابل اندازه گیری: 50  کیلو گرم

دقت اندازه گیری(خطا): 5 گرم

قابلیت اندازه گیری: گرم_ کیلوگرم

امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر

سایر توضیحات: مناسب اندازه گیری وزن چمدان و حجم های زیاد



معرفی محصول