logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

لوازم گردش و سفر کودک

اشتراک گذاری :

کمر بند ایمنی کودک

این عروسک زیبا مدل سگ به عنوان کمربند در ماشین برای بچه ها استفاده میشه و یه هم بازی و سرگرمی خوب در طول سفره که اونهارو به بستن کمربند ایمنی هم ترقیب میکنه.همینطور به عنوان کوله پشتی و کیف هم قابل استفاده است.وبه عنوان یک وسیله بسیار کاربردی برای کودکان در خودرو میتونید استفاده کنید.



کاور باران کالسکه بیبی جم


مطمئنا اگر قصد سفر یا گردش با کودکتان را دارید و کالسکه هم همراهتان هست باید احتمال بارش باران و یا وجود گرد وخاک را بدهید. بنابراین وجود یک کاور کالسکه برای حفاظت کودک عزیزتان بسیار لازم و ضروری است.همینطور در هوای سرد محافظ مناسبی برای گرم نگه داشتن فضای کالسکه است.این کاورها از جنس پلاستیک شفاف و مقاوم بوده که تمام نقاط کالکسکه را پوشانده و آن رامحفوظ نگه میدارند.


کاور باران کالسکه تک سبد



کیف کالسکه هایا سیفتی


این کیف برای زمانی که در حال قدم زدن با کودکتان خارج خانه اید و نگران گم شدن وسایل اضافه هستید و جای کافی برای آن ندارید بسیار مفید است وبا توجه به جنس توری آن داخل آن کاملا مشخص است.بعلاوه میتوانید برای صندلی خودرو وتخت کودک هم از آن استفاده کنید.






کاور صندلی خودرو کودک هاوک

صندلی خودرو کودک امروزه بطور گسترده استفاده میشود و با توجه به قیمت بالا، محافظت از آن ،کیفیت و طول عمر آن را افزایش میدهد.این روکش با توجه به لایه ضد آفتاب و UV از آسیب صندلی بدلیل نور آفتاب جلوگیری میکند و محافظ خوبی در برابر گرما است.همینطور بدلیل نصب و جدا کردن سریع براحتی قابل شستشو و تعویض است.برروی کریر صفر و صندلی های گروه 1و2و3 هم قابل استفاده است.



گیره کیف کالسکه هایا سیفتی


یک معضل اساسی وقتی با کالسکه همراه فرزندتون از خانه خارج میشوید،وسایل اضافی اما ضروری است که باید همراه داشته باشین.این گیره یک وسیله مناسبه که این امکان رو به شما میده تا وسایل لازم مثل کیف کودک،عروسک،کیسه خرید و... رو با خیال راحت و بدون استرس همراه داشته و به دسته کالسکه متصل کنید.




چتر کالسکه ریکارو




بالش گردنی کودک

در مسافرت و استفاده طولانی از صندلی خودرو کودک استفاده از این بالشتها برای راحتی و آرامش کودکان مناسب است.جنس این بالشت از پلی استر بوده و دارای محافظ کمربند میباشد تا کمبربند کودک را اذیت نکند.




معرفی محصول