logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

اسانس خوشبو کننده ایفل

اشتراک گذاری :

خوشبو کننده هوا ایفل


اسانس خوشبو کننده ایفل مدل Angel یک از معتبر ترین محصولات کشور ترکیه است. و یکی از برندهای محبوب خوشبو کننده چوبی در ایران می باشد. که دارای رایحه های متنوع و دلنشین میباشد.

_ این خوشبو کننده از طریق چوب هایی از جنس بامبو که داخل ان قرار می گیرد در هوا پخش می شود.و با توجه به تعداد چوب هایی که در آن قرار می گیرد میزان بو و پخش رایحه کم و زیاد می شود تعداد قرارگیری چوب ها در ظرف محتوی مایع  مشخص کننده میزان خوشبو کنندگی هوا و شدت رایحه خواهد بود. بر اساس متراژ فضا و بزرگی آن می توان از 1 الی 4 چوب استفاده نمود. هر چه تعداد چوب های قرار داده شده درون شیشه اسانس بیشتر باشد، شدت رایحه بیشتر بوده و هر چه کمتر باشد، رایحه ملایم تر منتشر خواهد شد. بنابراین با توجه به مکان مورد نظر و بزرگی فضای آن انتخاب با خود فرد خواهد بود.خوشبو کننده های ایفل دارای قدرت بالایی در پخش رایحه و همچنین ماندگاری بالا در استفاده هستند. در واقع تا زمانی که اسانس درون شیشه تمام نشده رایحه محصول باقی خواهد ماند.
_ از این محصولات می‌توان برای خوشبو سازی مکان های مختلفی مانند سرویس های بهداشتی، آرایشگاه و فرشگاه ها، کافی شاپ، اتاق خواب و یا کار و بسیاری موارد دیگر استفاده نمود.

_باتوجه به وجود الکل چرب در این خشبو کننده لذا به ضدعفونی شدن هوا نیز کمک شایانی میکند .

_نمونه های تقلبی زیادی از این محصول در بازار وجود دارد، این موضوع سبب شده است که حساسیت در زمان خرید خوشبو کننده  بالاتر از حد معمول باشد. اصالت محصول خریداری شده موضوعی استاهمیت دارد. از این رو باید از یک فروشگاه معتبر خریداری انجام شود.


اسانس خوشبو کننده ایفل مدل اقیانوس آبی حجم 110 میلی لیتر



اسانس خوشبو کننده ایفل مدل 01 Mango حجم 110 میلی لیتر




خوشبوکننده ایفل مدل lavender حجم 110 میلی لیتر



اسانس خوشبو کننده ایفل مدل angel حجم 110میلی لیتر



اسانس خوشبو کننده ایفل مدل Coffee Latte حجم 110 میلی لیتر



اسانس خوشبوکننده ایفل مدل Peach حجم 110 میلی لیتر




معرفی محصول