logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

تجهیزات سفر

اشتراک گذاری :

زیر انداز




اگر قصد مسافرت،طبیعت گردی، کمپینگ و همچنین پیک نیک چند ساعته دارید تا لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید، داشتن یک زیر انداز مناسب از ملزومات سفر شما محسوب میشود.

برای انتخاب زیر انداز مناسب با نیاز شما با توجه به تنوع موجود در بازار دز نظر گرفتن نکاتی لازم است.

جنس:مهمترین نکته در انتخاب زیر انداز جنس آن است. جنسهای متنوعی از زیر انداز در بازار موجود میباشد که انتخاب آن به نوع استفاده شما وابسته است. جنس های پلی استر،پلاستیکی،پارچه ای،پارچه همراه اسفنج وجاجیم مواردی است که وجود دارد و میتوانید با توجه به شرایط سفر و نوع استفاده از آن استفاده کنید.نکته مهمی که باید در نظر بگیرید ضخامت و قابلیت نفوذ آب زیر انداز است. اگر زیر انداز را برای سطحی مرطوب مانند چمن ویا لب ساحل میخواهید باید زیر انداز شما از جنس ضد آب باشد و همینطور اگر در سطح سخت و ناهموار قصد استفاده دارید باید به اندازه ی مناسب ضخامت و سختی داشته باشد تا برای نشستن طولانی به بدن آسیب نزند و باعث خستگی شما نشود.

اندازه: اندازه زیر انداز هم نکته مهمی است که با توجه به تعداد نفرات باید در نظر گرفته شود تا کارایی لازم زا برای ما داشته باشد.معمولا زیر اندازها در اندازه های متفاوت و مناسب برای استفاده دو،چهار،شش،هشت و دوازده نفر طراحی میشوند.

وزن: وزن و اندازه زیر انداز و همینطور قابلیت حمل آن نیز از موارد مهم است.اگر در طول سفر خود مجبور به پاده روی قسمتی از مسیر شوید باید وسایل ضروری قابل حمل و وزن مناسب داشته باشد.همینطوربایدبراحتی پهن وبسته شود و حجم کمی اشغال کند.

قیمت: نکته مهم در هر خریدی قیمت آن محصول است که با توجه مواردی که ذکر شد قیمت زیر انداز ها هم تنوع زیادی دارد وشما با توجه به بودجه مد نظر خود ونوع استفاده ای که خواهید داشت باید زیرانداز مناسب خود را انتخاب کنید.

در ادامه تعدادی از مناسبترین وپرطرفدارترین زیر اندازهای موجود را معرفی میکنیم تا شما را در خریدی مطمئن و مناسب همراهی کرده باشیم.

زیر انداز سفری 10 نفره الماس مدل حصیری



ابعاد : ۰.۵x۱۷۰x۲۷۰ سانتی‌متر

وزن : 2300 گرم

جنس : سخت

سایر توضیحات: دارای دسته و بند چسبی


زیرانداز 6 نفره مدل المپیک

ابعاد :۱۹۰x۱۵۰x۱ سانتی‌متر

وزن : 130 گرم

ویژگی‌های نظافتی : قابلیت شستشو

سایر ویژگی ها:دارای سه لایه و ضدآب - دارای یک کیف پارچه‌ای برای حمل آسان - قابل‌استفاده به‌عنوان روفرشی، زیرسفره‌ای و زیرانداز سفری - ابعاد کیف: ۳۶ × ۴۳ سانتی‌متر

زیرانداز سفری مدل جاجیم  سایز 9 متری



ابعاد: ۳۰۰×۳۰۰ سانتی‌متر

وزن: 2300 گرم

ضخامت: 1 میلی متر

جنس: برزنت

ویژگی های نظافتی : قابلیت شستشو


زیر انداز سفری مدل PG01




ابعاد: ۲۰۰x۱۵۰x۰.۲ سانتی‌متر

وزن : 560 گرم

ضخامت : 0.2 میلی متر

جنس: پلی استر

ویژگی های نظافتی: قابلیت شستشو

چراغ اضطراری



چراغ اضطراری یکی ازوسایل است که برای مسافرت ،کمپینگ و حتی پیک نیک های شهری ضروری است.ممکن است در طول سفر ویا جاده در مناطقی مجبور به توقف باشید که از روشنایی کافی برخوردار نباشد و نیاز به یک منبع نور برای شما اساسی است. حتی وجود یک چراغ اظطراری در خانه با وجود احتمال قطعی های برق میتواند شما را از تاریکی چند ساعته نجات دهد.

برای انتخاب چراغ اضطزازی متناسب با نیاز شما باید فاکتورهای مختلف را در این محصول در نظر داشته و مدلهای مختلف آن را بررسی کنید و اطلاعاتی در مورد آنها داشته باشید که مواردی را در زیر با هم مرور میکنیم.

اندازه :

 بستگی به محیطی که از چراغ استفاده میکنید باید نوع و اندازه آن را انتخاب کنید.اگر برای روشنایی داخل چادر و یا ماشین میخواهید چراغهایی که اندازه بزگ داشته  و دارای آویز اند مناسب اند.اگر میخواهید در داخل خانه هم به عنوان منبع روشنایی استفاده کنید مدلهایی که روی دیوار نصب میشوند گزینه مناسبی اند. اگر بیشتر برای استفاده در محیط کوچک و یا در هنگام پیاده روی نیاز به روشنایی دارید چراغ های مدل هدبند ویا چراغ قوه را میتوانید تهیه کنید.

نوع لامپ :

نوع لامپ هم از موارد مهمی است که باید در نظر بگیرید.

لامپ رشته ای ، فلئورسنت , SMD , LMD انواعی است که در بازار موجود است.

لامپ های رشته ای بدلیل مصرف بالا و گرمای زیاد توصیه نمیشود.

 پرطرفدارترین و مقرون بصرفه ترین لامپ ها نوع LED است.

 لامپ LED یا Light-Emitting Diode که به طور مخفف لامپ LED نیز خوانده می شود t حرارت بسیار کمی تولید می کنند که به این معنی است که ۹۰ درصد انرژی مصرفی لامپ LED به نور تبدیل می شود و تلفات بسیار کمی دارد. طول عمر یک لامپ LED چند برابر لامپ رشته ای است و در مقایسه با لامپ فلورسنت به طور قابل توجهی کارآمدتر است.بازار معمولی انواع لامپ LED در سال های اخیر گسترش یافته است و امروزه می توان آنها را به عنوان یک روش استاندارد برای تولید نور دید.

لامپ “Surface Mounted Device” که به اختصار لامپ SMD خوانده می شود یکی از انواع لامپ ال ای دی است که لامپ های بسیار کارآمدتر ، با تنوع رنگ بیشتر، وضوح بالاتر ، حجم بسیار کمتر و زاویه ی دید بهتر همراه با صرفه جویی انرژی بیشتری میباشند.

توان یا میزان روشنایی :

در زمان قدیم، توان لامپ ها مهم تر بود. امروزه توان کاملا بی اهمیت نیست اما از آن جایی که LEDها توان بسیار کمتری مصرف می کنند، اهمیت این پارامتر بسیار کمتر از قبل شده است. در حال حاضر دانستن مقدار مناسب لومن ال ای دی بهترین روش برای انتخاب لامپ مناسب است.

هیچ  رابطه و تبدیل مستقیمی از وات به لومن ال ای دی ها وجود ندارد. دلیل آن هم این است که مقدار وات میزان توان ال ای دی را نشان می دهد و لومن ال ای دی واحد اندازه گیری میزان نور ساطع شده است. بنابرین هرچقدر میزان وات بیشتر باشد باعث می شود مقدار لومن ال ای دی هم بیشتر شود، اما دو لامپ با توان برابر ممکن است مقدار لومن متفاوتی داشته باشند، که این تفاوت ناشی از تفاوت راندمان لامپ های ال ای دی است. هر قدر میزان روشنایی لامپ بیشتر باشد مقدار مصرف انرژی بیشتر بوده و مدت زمان استفاده از باتری کاهش میابد.پس باید متناسب با نیازتان لامپ را انتخاب کنید.

نوع باتری :

انواع چراغ های اضطراری قابلیت استفاده از باتری را دارند که  قابلیت شارژ با برق شهری و انواعی هم دارای پنل خورشیدی وتوانایی شارژ شدن با خورشید را دارند. نکته ای که باید توجه کرد میزان ظرفیت باتری است که برحسب میلی آمپر عنوان میشود. هر اندازه ظزفیت باتری بیشتر باشد مدت زمان طولانی تری قابل استفاده است.

در ادامه تعدادی از پر طرفدارترین چراغهای اضطراری موجود بازار را همراه ویژگیهای آنها برایتان عنوان میکنیم تا با بررسی بیشتر محصول متناسب با نیاز خود را راحتتر انتخاب کنید.

چراغ اضطراری ویداسی مدل شارژی

ابعاد:۲۶۰x۸۰x۶۰ میلی‌متر

وزن: 170 گرم

ویژگی باتری: باتری داخلی

نوع باتری: لیتیومی

نحوه حمل: دستی و آویزان

ویژگی مقاومتی: مقاوم در برابر آب

رنگ نور: مهتابی

تعداد لامپ :2عدد


چراغ اضطراری ویداسی مدلWT-838T


ابعاد:۸۰x۶۰x۲۷۰ میلی‌متر

وزن:1000 گرم

ویژگی باتری:باتری داخلی

نحوه حمل:دستی،آویزی

ویژگی مقاومتی:مقاوم در برابرآب

رنگ نور: مهتابی

تعداد لامپ:2عدد


چراغ اضطراری دی پی

ابعاد:۹x۴x۱۸ میلی‌متر

وزن:250 گرم

ویژگی باتری:Lead Acid قابل شارژ

نحوه حمل:دستی

ویژگی مقاومتی:مقاوم در برابرآب

رنگ نور: مهتابی

سایرتوضیحات:

ظرفیت باطری ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت دارای ورودی شارژ ۵ ولت، قدرت نوردهی ۴ وات، زمان لازم برای شارژکامل ۴ ساعت ،مدت زمان نوردهی در حالت تک لامپ ۳ ساعت ودر حالت دو لامپ ۱/۵ ساعت


چراغ اضطراری کامی سیف


ابعاد: ۲۵۰x۹۰x۹۰میلی‌متر

وزن:810 گرم

ویژگی باتری: باتری داخلی

نوع باتری: لیتیومی

نحوه حمل:بند

ویژگی مقاومتی:مقاوم در برابرآب

رنگ نور: مهتابی

تعداد لامپ:100 عدد

چراغ اضطراری کیانگ


ابعاد: 400x70 میلی متر

وزن:230 گرم

نحوه حمل:دستی(بند)

میزان روشنایی:340 لومن

تعداد لامپ:60 عدد

سایر توضیحات:دارای کابل شارژی ۶۰ سانتیمتری -قابلیت نصب روی دیوار -شارژ با برق شهری -دارای باتری ۴ ولت -طول عمر بالای باتری -مدت زمان مورد نیاز جهت شارژ ۱۲ ساعت -مدت زمان کارکرد چراغ ۵ ساعت -دارای بند روشن /خاموش


چراغ اضطراری مدل دو کاره

ابعاد: ۱۳x۵x۳ میلی‌متر

وزن:142 گرم

ویژگی باتری: باتری داخلی، قابل شارژ

نوع باتری:  SMD

میزان روشنایی:340 لومن

قابلیت مقاومتی: مقاووم در برابر مه

تعداد لامپ:60 عدد

سایر توضیحات:حاوی ۱ عدد چراغ LED و ۱۰ عدد چراغ SMD تعبیه شده بر روی بدنه با نوردهی مهتابی و ۲ حالت نوردهی -تامین انرژی از طریق باتری داخلی قابل شارژ از طریق برق شهری با ظرفیت ۹۰۰ میلی آمپر ساعت -مدت زمان شارژ شدن به طور تقریبی ۶ ساعت -بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک ABS مقاوم در برابر فشار و ضربه




معرفی محصول