logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

لوازم جانبی چی بخریم !؟

اشتراک گذاری :

برترین لوازم جانبی موجود در بازار

اگه قرار باشه برای بعضی از لوازم جانبی فقط یک پیشنهاد برای شما داشته باشیم و نه بیشتر ، به شخصه کالا ها و برندهایی رو به شما پیشنهاد میکنم که در مورد آنها خیلی تحقیق کرده ام و با توجه به کارایی اونها،  بهترین قیمت رو هم دارند . البته نکته بسیار مهم این است که کیفیت نباید فدای قیمت بشه و تا اندازه ای هم میشه اینو در نظر گرفت که ارزونی بی حکمت نیست ؛ به همین خاطره که انتخاب درست سخت میشه.

انگلیسی ها یه ضرب المثل دارن که میگه : من اونقدرا پولدار نیستم که چیزای ارزون بخرم.

(I'm Not Rich Enough to Buy Cheap Things)

به هر حال هر چه برای خودم پسندیده ام برای شما هم میپسندم :)

فلش مموری USB 3.0 سن دیسک مدل CZ73

اگه قرار باشه فقط یک فلش مموری (کول دیسک) به کسی معرفی کنم قطعا برند سن دیسک رو معرفی میکنم چون بارها از این برند و این مدل با ظرفیت های مختلف برای خودم و دیگران خرید کرده ام و همیشه راضی بوده ام .

سن دیسک مدل CZ73 از نوع USB 3 است و در عمل نیز واقعا پر سرعت است . این فلش بدنه آلومینیومی دارد و سایز آن بسیار مناسب است نه خیلی کوچک که به آسانی گم شود و نه بزرگ تر از 2 بند انگشت . با توجه به اینکه بدنه آلومینیومی است فلش کمی داغ میشود که کاملا طبیعی است و اصلا آزاردهنده نیست . همچنین این فلش قابلیت رمزگذاری فایل ها رو هم داره که البته تاالان من خودم این مورد رو تست نکردم.

معمولا شرکت ها این فلش رو با گارانتی مادام العمر ارائه میدهند و در ظرفیت‌های 16, 32, 64 و 128 گیگابایتی ساخته شده است.

نکته تکمیلی در مورد همه فلش ها : فلش های USB 3 برای حداکثر سرعت باید به پورت USB 3 متصل شوند و همچنین توصیه میکنیم که در ابتدا فلش رو  به فرمت  NTFS فرمت کنید ؛ و برای تست سرعت بدون برنامه جانبی توجه کنید ، سرعت انتقال در یک یا چند فایل  بزرگ مثلا یک فایل ویدئویی بسیار بیشتر از سرعت انتقال تعداد زیادی عکس یا فایل کوچک تر است.

شارژر دیواری یوسمز مدل US-CC140 25W


برند یوسمز (USAMS) یکی از برندهای خوب و شناخته شده در عرضه لوازم جانبی است و کیفیت بسیار بالایی داره و البته رنج قیمت های آن کمی بالاتر از اجناس پایین رده تر است اما کیفیت محصولات کاملا شما رو راضی خواهد کرد .

به عنوان مثال با این شارژر 25 وات خیال شما از بابت سلامت شارژ گوشی خودتون راحت میشه و در گوشی هایی که قابلیت super fast charge دارن در حداقل زمان حداکثر شارژ رو دریافت خواهند کرد . پورت ورودی یا خروجی این شارژر از نوع type c است و شدت جریان خروجی هم 3 آمپر هست ؛ دوباره تاکید میکنم که این شارژر که طراحی ظاهری زیبایی هم داره ؛ به شما خروجی 25 وات واقعی میده .

مبدل OTG USB-C به USB3.0 یسیدو مدل GS08


برند یسیدو (YESIDO) یکی دیگه از برندهای با کیفیت و مطرح در زمینه لوازم جانبی موبایل است که با خرید اون دیگه هیچ استرسی برای کارکرد درست یا طول عمر محصول نخواهید داشت. خصوصا مبدل های مختلف این برند به شما حداکثر سرعت و ایمنی رو میدهند . طراحی محصولات کاملا استاندارد است و مانند کالاهای ارزان تر مشکلاتی نظیر لق زدن یا اندازه غیر استاندارد پورت ها و ... رو نخواهید زد . به عنوان مثال در مورد مبدل های ارزان تر بارها مشاهده کرده ام که افراد با خرید اجناس ارزان تر گفته اند که پول خودم رو دور ریختم و چون جنس ارزون هست ، ارزش پس دادن نداره !! مثلا مبدل های Remax با قیمت های مختلف از زیر 10 هزار تومان تا چند ده تومان گران تر به فروش میرسد و جنس تقلبی هم در مارک Remax خیلی بیشتر است ، پس خرید اونها به نوعی یه ریسک کوچک است .

پیشنهاد من برای مبدل Type-C به USB3  برند یسیدو و مدل G208 هست . اندازه بسیار کوچکی داره ، جنس بدنه فلزی است ، بر خلاف کالاهای ارزان قیمت تر آن را در یک جعبه دریافت خواهید کرد و سرعت آن هم بسیار عالی است و در اتصال به دستگاه های مختلف که Type C هستند دچار مشکل  و عدم اتصال نخواهید شد.

ماوس هترون مدل HMW120


اگه یک ماوس بی سیم بخوام معرفی کنم که قطعی نداشته باشه ، میزان مصرف باتری اون کم باشه ، اسکرول روان داشته باشه ، کم صدا باشه ،  دکمه های کاربردی اون کامل باشه مثلا Back و Forward و DPI داشته باشه ، دقتش خوب باشه ، ارگونومی خیلی خوبی داشته باشه ، جا واسه دانگل USB داشته باشه که گم نشه و قیمتش هم خوب و معقول باشه قطعا ماوس هترون رو پیشنهاد میکنم . ماوسی که خودم بیشتر از یک ساله دارم باهاش کار میکنم و کاملا راضی هستم .

برد این ماوس تقریبا 10 متر است ، دقت اون بین 800 تا 1600 DPI است که کاملا قابل قبول است ؛ 2 عدد باتری قلمی لازم داره که ماهها با همون ها کار میکنه ، فناوری Auto Sleep داره که به افزایش طول عمر باتری کمک میکنه.

به نظر من این ماوس برای کارهای روزمره و معمول یکی از بهترین انتخاب ها میتونه باشه .

کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10

کارت حافظه های micro SD کاربردهای زیادی دارند ؛ از استفاده در گوشی و تبلت و دوربین گرفته تا استفاده در لپ تاپ برای افزایش حافظه داخلی . بازه های قیمتی در کارت حافظه به علت وجود کالاهای فیک و برندهای متفرقه و به اصطلاح فله ، در بازار متفاوت است ، اما کمی ارزان تر بودن در این موارد اصلا به صرفه نیست !!! چون بعد از مدت کمی استفاده امکان خرابی و از دست رفتن اطلاعات شما در برندهای متفرقه وجود دارد . یکی از برندها و مدل هایی که من خودم استفاده میکنم ، مدل Evo Plus از سامسونگ هست که در ظرفیت های مختلف ارائه شده است.


در بسته‌بندی این مدل یک آداپتور SD قرار گرفته تا در صورت نیاز بتوانید از آن برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده روی کارت microSD استفاده کنید. شما با استفاده از این آداپتور می‌توانید کارت حافظه را بدون نیاز به کارت‌خوان، به لپ‌تاپ یا کامپیوترتان وصل کرده و به اطلاعات ذخیره شده روی آن دسترسی پیدا کنید. سرعت خواندن اطلاعات در مدل «Evo Plus» از سری محصولات سامسونگ 100 مگابایت برثانیه است. همچنین سرعت نوشتن اطلاعات در این مدل هم 90 مگابایت برثانیه است.


پایه نگهدارنده مانیتور برساد

اگه دنبال یک پایه مانیتور شیک و حرفه ای میگردید، تبریک میگم ، پبداش کردید :) قابلیت تنظیم ارتفاع بین 11 تا 18 سانت رو داره و از جنس فلز ضد زنگ هست.





معرفی محصول