logo

بهترین ها همه در یک جا

اخبار و سایت ها

برای آزمون های ماک آیلتس پول ندید!

اشتراک گذاری :

معرفی سایت هایی برای آزمون ماک آیلتس ielts



پولتون رو برای آزمون‌های ماک آیلتس هدر ندید. بجاش تو ی سایت‌های زیر می‌تونید خودتونو رایگان و خیلی استاندارد بسنجید و لذتش رو ببرید. خیلی از سنترهای ماک‌ها هم از همین منابع برای تست‌های آیلتس استفاده می‌کنن.

1. اولیش سایت ieltsonlinetests هست. این سایت مثل آزمون اصلی هر چهار مهارت رو پوشش میده و برای هر دو ماژول آکادمیک و جنرال فرمت‌های جداگانه داره. با رفتن روی منو، گزینه IELTS Exam Library را انتخاب کنید و بعد، از بین دو گزینه آزمون آکادمیک و جنرال، یکی رو انتخاب کنید.

:: یکی دیگه از قابلیت‌های این سایت اینه که می‌تونید به‌صورت رایگان، در دوره‌های آنلاین روزانه شرکت کنید و مهارت‌هاتون رو تقویت کنید.

2. دومی سایت takeielts.britishcouncil  هست. این سایت هم هر چهار مهارت رو پوشش میده و آزمون ها از بخش take ielts و prepare و free ielts practice tests قابل دسترسی هستند. از مزیت‌های این سایت داشتن لیستی از نکات آموزشی برای شرکت در آزمون آیلتس است.

3. بعدی سایت idpielts.me هست. این سایت هم هر چهار مهارت رو پوشش میده و برای ماژول آکادمیک و جنرال بخش های مجزا داره. این سایت راهنمای کامل شما برای آشنایی با کلیت آزمون آیلتس است. مواردی مانند نکات تست‌زنی، نوع سوالات در بخش‌های مختلف آزمون، مقایسه آزمون آیلتس کاغذی و کامپیوتری و غیره.

4. چهارمین مورد سایت ieltsbuddy هست. برگ برنده این سایت اینه که روی نکات گرامری و دایره لغات آیلتس تمرکز ویژه ای داره.  لیستی از لغات مهم و ساختارهای گرامری لازم برای مهارت writing رو هم فراهم کرده.

5. سایت mini-ielts هم تمرکزش بیشتر روی ریدینگ و لیسنینگ آیلتسه و سوالات متنوعی رو برای داوطلبین آیلتس ارائه میده. پس هر چندباری که می‌خواید، می‌تونید رایگان در آزمون شبیه ساز آیلتس شرکت کنید.

6. سایت ielts.org هم چهار مهارت اصلی رو پوشش میده. آزمون‌های این سایتم از مسیر about-the-test/sample-test-questions قابل دسترسه.


آموزش انگلیسی
avatar

برنامه نویس و توسعه دهنده ارشد وب
کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات