logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

بازی های فکری

اشتراک گذاری :

بازی پناهگاه



این بازی در مورد هشت گونه ار حیوانات در حال انقراض و تلاش برای نجات و رسیدگی به اونهاست.بازیکنان به کمک پناهگاه هایی که دارند ، که شامل سه بخش و یک انبار است ، باید از این حیوانات محافظت کنند. هر فرد باید بتواند با مدیریت درست بخش های مختلف پناهگاه و سکه هایی که در اختیار دارد، بیشترین تعداد ممکن از این حیوانات را به پناهگاه خود منتقل کند، درمانگاه حیوانات بخرد، تعدادی از حیواناتی را که نمی تواند نگهداری کند به دیگر بازیکنان بدهد و انبار خود را خلوت نگه دارد.برنده ی این بازی کسی است که در پایان بیشترین فضای پناهگاه ی خود را مدیریت کرده باشد و انبار خلوت تر و سکه های بیشتری داشته باشد ، و در نتیجه بیشترین امتیاز را داشته باشد .


بازی ماشین های ساده

برند Engino با توليد اسباب بازي‌هاي ساختني، حس اطمينان را در کودک به وجود مي‌آورد و اعتماد به نفس کودک را براي تلاش مجدد تقويت مي‌کند، تا به هدف خود دست يابد. این مجموعه ترکیبی از ۵ مجموعه اصلی Discovering STEM است و حاوی کل مکانیسم های ماشین های ساده می شود. همچنين از ديگر ويژگي‌هاي اين محصولات داشتن اپليکيشن رايگان براي درست کردن مدل‌هاي سه بعدي بر اساس اصول آموزش بنيادي براي کودکان پيش دبستاني‌ست. اسباب بازي ساختني انجينو يک بازي گروهي و انفرادي با 197 قطعه است، که به وسيله آن مي‌توانند 60 مدل مختلف اسباب بازي بسازند و يک موفقيت گروهي را در کودکي تجربه کنند. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی گوناگون به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد.


بازی قوانین نیوتن

این مجموعه از سری STEM از کمپانی نام آشنای قبرسی اِنجینو، ذهن فرزند شما را به چالش میکشد و تا با پرورش خلاقیت و توانائیهای ذهنی وارد دنیای مهندسی مکانیک شود تا به مخترعی جوان تبدیل شود.این مجموعه از سری STEMمناسب برای کودکان 8 سال به بالا طراحی شده است. قطعات آن امکان ساخت 8 مدل از ماشین‌آلات آزمایشی نیوتن را با هدف آموزش اینرسی، حرکت، انرژی جنبشی و انرژی پتانسیل فراهم می‌کند.بچه‌ها می‌توانند با این مجموعه‌ها ابزارهای مختلفی را بسازند تا با استفاده از آن آزمایش‌های علمی انجام دهند و نظریه‌ها و تئوری‌ها را با کمک آزمون و خطا بیاموزند و علاوه بر آن روش درست آزمایش را نیز تجربه کنند! راهنمای ساخت مدل‌های اصلیِ هر کدام از مجموعه‌ها به عنوان دفترچه راهنما در بسته وجود دارد و دستورالعمل مدل‌های بیشتر در سایت و یا اپلیکیشن Engino که امکان نصب روی سیستم عامل Android و IOS دارد موجود است.



بازی تله موش


هروقت گربه شدید تاس بریزیدو موشهارو بگیرید.موشها فرار کنید...!

تله موش یک بازی سرگرم کننده مناسب کودکان بالای 5ساله که میتونه سرعت عمل و تمرکز رو در اونها افزایش بده. این بازی شامل یک گربه و پنح موش یک تاس سی تکه پنیرو یک زمین بازی به شکل پنیره.موشهای زبل مشغول خوردن پنیر بزگی اند که زمین بازیه کسی که به عنوان گربه انتخاب میشه اون رو بالای زمین بازی نگه میداره و تاس رو میندازه اگر شکل موش بیاد هیچ کدوم از بازی کنان(موشها و خود گربه) نباید حرکت کنند و اگر تاس با شکل گربه فرود بیاد ،گربه باید بلافاصله روی موشها فرود بیاد و اونارو گیر بندازه وموشها هم باید با سرعت عمل با کشیدن دم موش اونها رو از زمین خارج کنند.در غیر اینصورت امتیاز از دست داده و یکی از پنیرههای آنها گرفته میشود.اگر گربه موفق نشد گربه را به نفر سمت چپ داده و خودش موش میشه.هر کی زودتر پنیرهاش تموم بشه میبازه.




بازی اسم کارتیل


این روزا اسم فامیل دیگه مثل قبل محبوب نیست ولی با کمی تغییر و جذاب شدن بازی باز هم مثل گذشته میتونه باعث سرگرمی جمع های خانوادگی و دوستانه شما بشه.بازی اسم کارتیل بر اساس بازی اسم فامیل طراحی شده اما با روشی مهیج تر و سرگرم کننده تر.در این بازی حضور ذهن ، دایره لغات و سرعت عمل نقش اساسی دارند. با مکانیزم هایی که برای اسم کارتیل طراحی شده، شما دیگه نیازی به کاغذ و قلم ندارید و برای ساختن کلمه ، عبارت ضرب المثل و سایر ترکیب ها فقط با کارت های حرف و موضوع سر و کار دارید. این بازی‌ها بصورت فردی و گروهی از ۲ تا ۸نفر قابل انجام هستند. بازی اسم‌کارتیل برای ۸ سال به بالا مناسب است.



بازی کارتی شب مافیا به روایتی دیگر (اصلی)


بازی مافیا یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دورهمی است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. هدف داستان مافیا شناسایی مافیای یک شهر و از بین بردن آن‌ها توسط شهروندان است.این بازی با وجود شخصیت های متنوع باعث شده تا تمام بازیکنان قابلیت خاصی داشته باشند و در سرنوشت شهر تاثیر گذار شوند. همچنین وجود، قوانین جدید، کارت های حرکت آخر، اتهام و رای گیری به بازی بُعد و جذابیت بسیاری می بخشند. بازیکنان به دو گروه مافیا (اقلیت آگاه) و شهروند (اکثریت ناآگاه) تقسیم می شوند و باید طی بازی با صحبت کردن و توجه به گفتار و رفتار دیگران، جریان بازی را به نفع تیم خودشان پیش ببرند.

این بسته بازی شامل: کارت شخصیت 40 عدد، کارت رای 33 عدد، کارت حرکت آخر 30 عدد، کارت شب و روز 14 عدد، کارت اتهام 12 عدد، کارت سفید 3 عدد، کارت سر صحبت 1 عدد، کارت شرایط برد 1 عدد، جدول گرداننده و رای گیری 60 برگ، راهنمای بازی، راهنمای شخصیت هاست،4ماژیک است





معرفی محصول