logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

تبلت چی بخریم

اشتراک گذاری :

تبلت سامسونگ مدل T225

تبلت Galaxy Tab A7 Lite SM-T225 یکی از تبلت‌های میان‌رده سامسونگ به حساب می‌رود که در سال 2021 میلادی رونمایی و روانه بازار شد. مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متوسط و حضور برخی قابلیت‌های کاربردی، Tab A7 را به گزینه‌ای مناسب در میان تبلت‌های میان‌رده تبدیل کرده است. صفحه نمایش Tab A7، صفحه نمایشی 8.۷ اینچ و از نوع TFT می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1280 × 800 پیکسل و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با 189 پیکسل بر اینچ می باشد. چیپست به کار گرفته شده در Tab A 8.0، چیپست میان رده Snapdragon 429 است که از یک پردازنده هشت هسته با کلاک 2.3 گیگاهرتز و همچنین پرردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 تشکیل شده است.


در نظر گرفته شدن حافظه رم 3 گیگابایتی در کنار این چیپست میان‌رده، قدرت پردازشی متوسطی را برای Tab A7 به ارمغان می‌آورد به طوری که این تبلت قادر به اجرا بازی‌ها و برنامه‌های نسبتا سنگین نیز است. حافظه داخلی Tab A7 برابر با 32 گیگابایت، که البته افزایش آن تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر نیز به کمک کارت های حافظه جانبی، امکان پذیر است.


سامسونگ تبلت جدید خود را به یک دوربین 8 مگاپیکسل در قسمت پشت تبلت و به عنوان دوربین اصلی مجهز کرده است در حالی که در قسمت جلو تبلت نیز یک دوربین 2 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی تبلت به کار گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های تبلت میان‌رده و جدید سامسونگ می‌توان به سیستم عامل Android 11، درگاه USB Type-C 2.0 و باتری قدرتمند 5100 میلی آمپر ساعت، اشاره کرد. خرید تبلت Samsung Galaxy Tab A7 Lite به کاربرانی که قصد انجام کارهای روزمره خود یا اجرا برخی برنامه‌های نه چندان سنگین را در صفحه نمایش معمولی و با کیفیت Tab A7 Lite داشته و به تماشای فیلم و ویدیو در تبلت نیز علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

به طور کلی دستگاه میتوانست یکی دو میلیمتر باریک تر باشه که با توجه به اندازه 8 اینچی خیلی مناسب تر میشد . آداپتور دستگاه کیفیت خیلی خوبی نداره و سیم آن هم خیلی کوتاه است . نسبت اندازه display به کل تبلت خوب و مناسب هست . وقتی دستگاه روشن میشه تقریبا بدون استفاده از هیچ برنامه خاصی، بیشتر از نصف رم دستگاه استفاده میشه. یعنی چیزی بیش از 1.5 گیگ. دستگاه برای کار عادی لگ نداره اما خیلی هم سریع نیست. کیفیت صفحه نمایش معمولی هست و بیشتر به کیفیت تصاویر شما بستگی داره .مثلا کیفیت تصاویر در صفحه لاک بسیار بالا و زیبا هست ولی آیکونهای خود منوها کیفینت معمولی رو به بالا دارند. در کل کاملا یک تبلت معمولی هست. نه به بدی تبلت های قدیمی تر هست و نه در ویژگی هایی که داره به خوبی تبلت های رده بالا تر عمل میکنه. بیشتر مناسب برای وبگردی ، شبکه های اجتماعی ، اپلیکیشن های روزمره و دیدن ویدئو هست و برای استفاده بلند مدت باتری خوبی داره و خوب جواب میده.


تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite (پیشنهاد سردبیر)

تبلت مدل GALAXY TAB S6  با صفحه‌نمایش 10.4 اینچی طراحی و تولید شده است. بدنه‌ی تمام آلومبنیومی این تبلت 5.7 میلی‌متر ضخامت دارد و از کیفیت ساخت و استحکام خوبی برخوردار است. تراشه Exynos 9611 این تبلت، دارای پردازنده‌ی 8هسته‌ای Cortex-A73 با پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 است. رم4 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی این محصول است. یک باتری لیتیوم‌-پلیمر 7040 میلی‌آمپری هم وظیفه‌ی توان‌رسانی به این قطعات سخت‌افزاری و صفحه‌نمایش را به‌ عهده دارد. درمجموع قطعات سخت‌افزاری این مدل طوری انتخاب شده‌اند که هم توان کاری خوبی داشته باشند و هم باعث افزایش بیش‌ازحد قیمت نهایی کالا نشوند.


این تبلت قابلیت اتصال سیم‌کارت‌ دارد و شبکه‌های ارتباطی 2G ،3G و 4G را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در تمامی شرایط با GALAXY TAB S6 lite آنلاین باشید. دوربین پشتی یا همان دوربین اصلی این تبلت از رزولوشن 8 مگاپیکسل برخورداراست و دوربین جلو یا همان سلفی هم کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد. درمجموع می‌توان GALAXY TAB S6 lite را یک محصول خوش‌ساخت و یک همراه همیشگی برای انجام انواع امور روزمره در یک صفحه‌نمایش نسبتا بزرگ دانست.


دستگاه کاملا خوش ساخت هست و وزن کاملا متناسبی نسبت به ابعادش دارد و بدنه آن از جنس آلومینیوم  میباشد . در بالا و پایین هرکدوم یک اسپیکر متعلق به شرکت AKG وجود دارد که واقعا صدای رسا و باکیفیتی دارد ، صفحه نمایش دستگاه ال سی دی است ولی کیفیت خوبی دارد و  رنگ ها به خوبی نمایش داده میشوند . دوربین سلفی برای ویدیو کال وکلاس های آنلاین مناسب و راضی کننده است ، دوربین پشت دستگاه کاملا معمولی است . قلم  سبکی دارد و با آهن ربا به بدنه تبلت می چسبد . باقلم آن می توانید روی هر پی دی افی بنویسید و  یا هرچیزی اضافه کنید. سخت افزار  برای بازی های سنگین مناسب نیست ولی برای کارای روزمره عالی هست. از قابلیت های خوب و بارز دستگاه ،  سامسونگ Dex و ویژگی دالبی اتموس هست . دستگاه قابلیت تشخیص چهره دارد . هنگام استفاده از قلم  یک دایره کوچک  در کنار دستگاه نمایش داده میشود و با کلیک روی آن  میتوان نوت برداری سریع انجام داد یا اسکرین شات گرفت و قسمت مورد نظر را برش زد و با آن جزوه درست کرد .  از لحاظ ظاهری این تبلت حاشیه های خیلی کمی هم داره  و ضخامت آن نیز کم است. این تبلت برای دانشجوها ، اساتید ، دکتر ها ، مدیران و ... که  برای کارهای روزمره دنبال دستگاهی باکیفیت و زیبا هستند توصیه می شود.



تبلت