logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

لوازم التحریر خوب چی بخریم؟

اشتراک گذاری :

روان نویس پنتر


روان نویس پنتر جزء روان نویسهای کاربردی زیبا و شناخته شده است که طرفداران زیادی داره. بدنه این روان نویس پلاستیکی وقطر نوشتاری آن 0.4  است. روان نویس پنتر با داشتن رنگهای متنوع نظر همه را به خود جلب میکنه زیبایی جذابیت نوشتار شما را تضمین میکنه.

این روان نویس با داشتن نوک نمدی وبدنه مثلثی ارگونومیک در نگارش طولانی شما را خسته نمیکند. روان نویس پنتر مدل FL 101 به معنای واقعی یک روان نویس است و از نوشتن با آن لذت خواهید برد. این روان نویس برای کسانی که دنبال خوشنویسی و یا کشیدن آثار هنری با خودکار و روان نویس هستند نیز پیشنهاد میشود.


برای خرید بسته 6 رنگ نیز میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دفترهای الیپتون


دفترهای الیپون طرفداران زیادی داره که بدلیل کیفیت خوب این دفترها و تنوع جلدهای آنها ست که مناسب سلیقه تمام سنین از دبستان تا دانشگاه میباشد.دفترهای فانتزی الیپتون در دو نوع صحافی فنری و شومیز موجودند و جلد آنها در دو نوع کلاسیک و فانتری طراحی شده اند. دفترهای فانتزی براساس شخصیت های انیمیشنی طزاحی شده اند و نوع کلاسیک دارای طرح های شاد و خلاقانه مناسب تمام سنین میباشد. دفترهای الیپون در انواع سیمی ، چسبی ، کلاسوری و ... در سایزها و تعداد برگ های منتوع موجود میباشد. از طریق لینک زیر میتوانید محبوب ترین آنها را انتخاب و خریداری کنید.

کوله پشتی



این کوله پشتی دارای ابعاد 27 × 15 × 40 سانتی‌متر و وزنی حدود 500 گرم دارد. طراحی و ساخت این کوله پشتی به گونه‌ای بوده که برای مصارف روزانه و حمل لپ تاپ بسیار مناسب و کارآمد است. جنس این محصول از برزنت بسار با کیفیت بوده که قابلیت شست‌وشو را برای شما فراهم کرده است. این کیف دارای سه عدد جیب در قسمت خارجی بوده و دارای یک دسته جهت حمل دستی و دو بند برای استفاده به عنوان کوله پشتی در آن طراحی شده است. ناگفته نماند که در قسمت طرفین این کوله دو محفظه‌ی توری برای نگهداری بطری آب وجود دارد. قیمت این کوله پشتی نیز بسیار اقتصادی می باشد. همچنین به دلیل طرح ساده ای که دارد مناسب برای نصب انواع badge و استیکر می باشد.


پک 19 عددی لوازم تحریر پرفکت مدل دیارا


اگر دوست دارید کل پکیج لوازم تحریر رو یکجا و با قیمت مناسب تهیه کنید ، پیشنهاد ما بسته های آماده لوازم تحریر است که یک نمونه از آنها پک 19 عددی لوازم تحریر پرفکت است که شامل ۳ عدد دفتر در رنگ های مختلف ۶۰ برگ - ۴ عدد خودکار Canco آبی ، مشکی ، قرمز ، سبز - ۴ عدد مداد مشکی - یک عدد مداد نوکی ۰.۷ - یک عدد پاک کن - یک عدد تراش - یک بسته مداد رنگی ۲۴ تایی - یک بسته stick note - یک عدد چسب ماتیکی - یک بسته برچسب باب اسفنجی - یک عدد ماژیک هایلایت می باشد. قیمت این پک نیز با توجه به تعداد محصولات آن ، بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

ماژیک علامت گذار پنتر


اگر جزو افرادی هستید که در زمان مطالعه، نکات مهم جزوه‌ و کتاب‌ خود را با ماژیک‌های علامت‌گذار رنگی مشخص می‌کنید، ماژیک علامت‌گذار «پنتر» مدل «CH511WP4» با رنگ‌های متنوع، همراه خوبی برای شما محسوب می‌شود. این ماژیک‌ خط‌هایی با ضخامت‌های مختلف را برای شما ترسیم می‌کند و با داشتن درپوش ویژه‌ای که ماندگاری آن‌ را افزایش می‌دهد، یکی از کاربردی‌ترین نوشت‌افزارها برای هر دانش‌آموز، دانشجو و... است.

مناسب برای انواع کاغذ، فاکس و کپی ؛ دارای درپوش مناسب برای افزایش طول عمر میباشد. قابلیت ترسیم خطوطی با ضخامت‌های مختلف، بسته به زوایه‌ی قرار گرفتن نوک روی کاغذ هست و در رنگ بندی های متنوع و جذاب به فروش میرسد.

مداد رنگی 27 رنگ آریا Arya


نقاشی کردن یکی از کارها و سرگرمی‌های موردعلاقه بسیاری از کودکان است که آن‌ها را به ذوق می‌آورد. کودکان اغلب از زمانی که با وسایل نوشتنی و کاغذ آشنا می‌شوند با ذهنیت خود طرح‌هایی می‌کشند که شاید برای بزرگ‌ترها واضح و مشخص نباشد، اما برای خودشان کاملاً با مفهوم است. در این مواقع اگر از خودشان بپرسید حتماً به شما توضیح خواهند داد که چه چیزی در نظرشان بوده است. می‌توانید پشت نقاشی یادداشتی از توضیحات کودکتان بنویسید تا یادگاری‌ای برای آینده او باشد و در آینده از دیدن این یادگاری‌ها و ارزش و توجهی که در کودکی به او داشته‌اید، حس خوبی خواهد داشت. بسته مداد رنگی آریا شامل 27 رنگ متنوع و شاد است که با این تنوع رنگ کودک برای نقاشی مشتاق و علاقه‌مند ‌می‌شود.همچنین کودک می‌تواند تجربه‌ها و آشنایی خوبی با هرکدام از رنگ‌ها را در نقاشی داشته باشد و خودش متوجه شود که به کدام رنگ علاقه بیشتری دارد. شما عزیزان می‌توانید بسته مداد رنگی27 رنگ آریا Arya را با صرف کمترین وقت به‌صورت آنلاین تهیه کنید.

جامدادی طرح پیشی


یک جامدادی جادار و بزرگ همراه با رنگبندی های  شیک  و طرح زیبا دوست داشتنی و بسیار بامزه.همچنین قابل شستشو و  دارای تزئین فلزی هم هست.

خودکارهای کیان


خودکارهای کیان جزء بهترین خوردکارهای ایرانی هستند که قیمت مناسب در کنار جنس خوب آن رضایت کامل شما را همراه خواهد داشت. این خودکارها  دارای قطر نوشتاری 1 و 0.7 میلیمتر هستند و با بکارگیری به روز ترین تکنولوژی دنیا و بهترین مواد اولیه وطراحی زیبا لذت نوشتن را در شما دو چندان میکند. از مزایای این خودکار تنوع و زیبایی رنگهای آن میباشد که در شش رنگ موجود است.جوهر این خودکار از نسل سوم خودکارها یعنی " Oil base Gel " است که باعث تمیزی نوشتار و پخش نشدن رنگ میشود که از مزایای مهم آن و برتری نسبت به خودکارهای هم قیمت خود در بازار است.همینطور براساس نوع جوهر آن این حسن را داراست که در آب و هوای متنوع ایران و در دماهای مختلف در عملکرد آن خللی وارد نشده و در هر شرایط آب و هوایی به روانی روز اول قابل استفاده است. 

دفتر برنامه ریزی


برنامه ریزی در مدیریت زمان در زندگی روزمره تمام افراد در هر سن و موقعیتی بسیار حائز اهمیت است.اولین و مهمترین گام در برنامه ریزی تعیین هدف است.دفتر برنامه ریزی به شما کمک میکند به بهترین شکل برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید و همینطور با مشخص کردن اولویت ها در کارهای روزانه و نظم بخشیدن به آنها حداکثر استفاده از زمان را داشته باشید و در مسیر موفقیت قدم بردارید.

 دفتر برنامه ریزی این امکان را به شما میده تا با مشخص کردن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای آنها برنامه ریزی و زمان بندی لازم را انجام بدید. می تونید کارهای روزانه وزمانبندی های لازم برای انجام آنها و همینطور برنامه و اهدافی که برای انجام در هفته و ماه های آینده و حتی اهداف یک ساله را مشخص کنید.

در کل این دفتر باعث سازماندهی کارهای روزانه،هفتگی و ماهانه ، افزایش بهره وری ، مدیریت زمان ، کاهش استرس ، افزایش انگیزه و شناسائی نقاط ضعف و قوت خود در انجام کارها میشود.

رقص نور اسمال مجیک بال مدل ULD

کمی تفریح هم لازم است :)


این دستگاه رقص نور USB برخلاف ظاهر کوچک و ساده بخوبی میتواند انتظارات شما از یک رقص نور کاربدی را برآورده کرده و مهمانی ها و مجالس شما را به یاد ماندنی و جذاب کند. اندازه این محصول 4 سانتی متر است ولی قدرت و کارآیی آن کمتر از دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت نمیباشد. دارای یک رویه طلقی مشجر و شفاف است تا نورهای رنگی را بخوبی از خود عبور دهد. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است فقط کافی است کابل  OTG آن را به موبایل، لب تاپ،تلویزیون یا هر وسیله الکتریکی دیگر که دارای خروجی USB است وصل کنید. همینطور درارای یک سنسور حساس به صدا میباشد که بارش نور را با توجه به آن تنظیم میکند. زاویه پرتو 360 درجه و تعداد رنگ ها 4 رنگ میباشد ، دارای 5 عدد LED است ، یک OTG تایپ C در بسته موجود است و برای سایر مدل های گوشی  میتونید با OTG یا کابل متناسب با گوشی خودتون ، اون رو به گوشی وصل کنید.

احتمالا به نوشته های زیر نیز علاقه مند باشید :

معرفی بازی های فکری برای سلیقه های مختلف

معرفی بهترین ساعت های هوشمند بازار متناسب با بودجه های مختلف

برای آزمون ماک آیتلس پول ندهید




معرفی محصول لوازم التحریر لوازم تحریر دفتر مشق بهترین لوازم تحریر