logo

بهترین ها همه در یک جا

کتاب ها

کتاب های پیشنهادی

اشتراک گذاری :

تعدادی از برترین کتاب ها که خواندن آن ها را به شما پیشنهاد میکنیم .

پرفروش ترین کتاب ها در  1402


در این بخش، می توانید پرفروش ترین کتاب هایی که در سال 1402 چاپ شده اند را از نظر بگذرانید. این کتاب ها، گلچینی هستند که توسط خوانندگان در ایران کتاب به وجود آمده اند و بیشترین خواننده را در میان خیل عناوین ارزشمند دنیای قلم داشته اند.

مشاهده کتاب ها


فهرست برترین رمان های روانشناسانه

شاید گاهی اوقات بخواهید به سطحی عمیق تر از ذهن افراد پیرامون خود وارد شوید و بتوانید غیرمنطقی ترین و نامعمول ترین رفتارها، افکار و جهان بینی های آنان را تفسیر کنید. در ادبیات داستانی جهان، رمان های روانشناسانه ی زیادی وجود دارند که مخاطبین را در جهان درونی و ذهنیت برخی از عجیب ترین کاراکترها غرق می کنند.

فهرست پیش رو، برترین رمان های روانشناسانه در ادبیات جهان را شامل می شود و از ترکیب فهرست های Brightside –  Alibris  و MysteryTribune به وجود آمده است.

مشاهده کتاب ها


 بهترین کتاب های آموزش طراحی و نقاشی

آموختن طراحی می تواند به یکی از بزرگترین لذت های زندگی تبدیل شود.
در حالی که بسیاری از ما این هنر را در کودکی آغاز می کنیم اما دیگر ادامه نمی دهیم، طراحی را می توان در هر مقطعی از زندگی یاد گرفت و در آن مهارت پیدا کرد.
اگر هیچ تجربه ای در طراحی ندارید یا می خواهید مهارت های خود را در این هنر گسترش دهید، کتاب های شگفت انگیز زیادی برای کمک به شما وجود دارد.



فهرست پیش رو که از ترکیب لیست های ConceptArtEmpire، ProactiveCreative و DrawPaintAcademy شکل گرفته، تعدادی از برترین کتاب ها درباره طراحی را در خود جای داده است.
مشاهده کتاب ها

کتاب هایی که به بیشترین زبان های دنیا ترجمه شده اند

بهترین کتاب ها این توانایی را دارند که انسان های ساکن در هر گوشه و کنار زمین را تحت تأثیر خود قرار دهند و به مخاطبین اجازه می دهند تا افق نگرش خود را گسترش داده و فرهنگ ها و طرز فکرهای مختلفی را کشف کنند. اما اگر قرار است که همه ی مردم در سرتاسر دنیا از این آثار ادبی لذت ببرند، این کتاب ها باید به زبان های مختلفی ترجمه شده باشند.


فهرست پیش رو، دربردارنده ی کتاب هایی است که به بیشترین زبان های دنیا ترجمه شده اند و از همین رو، می توان ادعا کرد که بیشترین مخاطب را در سراسر این کره ی خاکی داشته اند.

مشاهده کتاب ها


کتاب