logo

بهترین ها همه در یک جا

معرفی محصولات

بهترین هندزفری های بلوتوث

اشتراک گذاری :

در این پست از سایت خوبچی به معرفی بهترین هدفون ها و هندزفری های بلوتوث و بدون سیم موجود در بازار ایران ، مناسب برای مکالمه و گوش دادن به موزیک ، منتاسب با بودجه ها و سلیقه های مختلف میپردازیم .


هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS



این هندزفری ارزان قیمت یکی از محبوب ترین هدفون - هندزفری های بازار ایران هست . هم مناسب برای گوش دادن به موزیک هست ، هم کیفیت مکالمه مناسبی داره .بلوتوث ورژن ۵.۱ داره ، از قابلیت game mode پشتیبانی میکنه ، بیس بسیار خوبی داره ، مقدار شارژدهی فوق العاده است ، توسط اپ qcy قابلیت customize شدن داره و در کل خیلی بیشتر از قیمتی که برای آن پرداخت میکنید می ارزه.


کیفیت مکالمه : خیلی خوب است و صدای در هنگام مکالمه کاملا شفاف و بدون نویز است. (خوب)

کیفیت موزیک : کیفیت پخش موزیک خوب و مجذوب کننده است . بیس خیلی خوب همراه با تفکیک صدای بسیار مناسب دارد. همچنین توسط اپ qcy میتونید از اکولایزرهای مختلفی برای کیفیت بالاتر نیز استفاده کنید. (عالی)

ارگونومی : ارگونومی کاملا مناسبی داره و توی گوش راحت هست و اصطلاحا توی گوش میشینه. (عالی)

شارژدهی : تا 8 ساعت شارژدهی در حالت مکالمه و موزیک دارد و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی میکند. معولا کیس آن هفته ای یکبار شارژ لازم دارد (بسیار عالی)

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل T15

این هدفون یکی از محبوب ترین هدفون های هایلو و همچنین نسبتا ارزان قیمت و با کیفیت محسوب میشود و حداقل در کوتاه مدت حتما شما رو راضی خواهد کرد. تعداد زیادی از کاربرانی که این هندزفری رو تهیه کرده اند نسبت به آن بازخورد مثبت داشته اند.


کیفیت مکالمه : کاملا خوب است و Noise Cancellation کاملا خوب انجام میشود. (خوب)

کیفیت موزیک : کیفیت پخش موزیک خوب است و نسبت به قیمتی که میپردازید شما را راضی خواهد کرد(خوب)

ارگونومی : ارگونومی و راحتی آن از لحاظ قرار گرفتن در گوش نسبتا خوب است اما برخی از کاربران با ظاهر یا نحوه قرار گرفتن در گوش مشکل دارند(خوب)

شارژدهی : نکته خاصی که در مورد این هندزفری وجود دارد کیس شارژر آن است که کمی سنگین است و دلیل آن توان شارژردهی بالای آن است و در حکم یک پاوربانک با باتری 2200MA عمل میکند و خود گوشی ها هم حدودا تا 4 ساعت پس از خروج از کیس شارژ دارند (عالی)

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین هندرفری های سامسونگ که مجهز به بلوتوث 5.2 می باشد و در رقابت با نسخه Galaxy Buds Pro  با قیمتی کمتر عملکرد نسبتا مشابه داره و یک انتخاب رده بالا در هندزفری ها می باشد.


کیفیت مکالمه : کاملا خوب است و حذف صدای اضافی محیط کاملا خوب انجام میشود. (عالی)

کیفیت موزیک : کیفیت  پخش موزیک خیلی خوب است و در حد هندزفری های حرفه ای سونی است (عالی)

ارگونومی : ارگونومی و راحتی آن از لحاظ قرار گرفتن در گوش بسیار خوب است و ساعت ها میتونید توی گوشتون همراه خودتون داشته باشید. (عالی)

شارژدهی : در زمان روشن بودن ANS تا 5 ساعت و در زمان خاموش بودن ANS تا 7.5 ساعت  می باشد. (عالی)

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1


بدون اغراق این هندزفری یکی از بهترین هندرفری های در رنج کمتر از 1 میلیون تومان است که کیفیت آن بسیار بالاتر از مبلغی است که برای آن پرداخت میکنید. این هندرفری در چند طیف رنگی ارائه میشود که به طور شاخص میتوان به سرمه ای ، سفید و نقره ای اشاره کرد.

این هندزفری خوش ساخت ، جدا از ظاهر بسیار زیبایی که دارد، عملکرد بسیار خوبی هم از خودش نشان داده است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، خرید آن پیشنهاد میشود.

کیفیت مکالمه : خیلی خیلی خوب است و حذف صدای اضافی محیط کاملا خوب انجام میشود. (عالی)

کیفیت موزیک : کیفیت  پخش موزیک عالی و کاملا حرفه ای است . تفکیک صدا به خوبی انجام میشود و صدا کاملا شفاف و واضح است (عالی)

ارگونومی : ارگونومی آن عالی است، اگر سری مناسب آن را از جعبه انتخاب کنید به هیچ وجه از گوش بیرون نمیاید  و ساعت ها میتونید توی گوشتون همراه خودتون داشته باشید. (عالی)

شارژدهی : در زمان روشن بودن ANS تا 5 ساعت می باشد و نیاز شما رو کاملا برطرف میکنه . (عالی)


هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل HT03 Active Noise Canceling

این هندزفری محصول شرکت QCY هست و ANC یا همون Noise Cancelation توی اون به صورت پیش فرض فعال هست و یکی از بهترین گزینه های میان رده برای مکالمه با هندزفری محسوب میشه .


محتویات جعبه : در هنگام خرید این محصول شما  علاوه بر پد سیلیکونی نصب شده روی ایرفون ، دو جفت پد سیلیکونی اضافه در جعبه آن خواهید داشت که متناسب با سایز گوش خودتون میتونید آنرا عوض کنید تا هندزفری در بهترین حالت توی گوشتون فیکس بشه .  کابل USB به UCB Type C برای شارژ کیس هندزفری با اندازه کوچک درون جعبه وجود دارد . کیس ، دو عدد گوشی هندزفری و کاغذ راهنما نیز در داخل جعبه موجود می باشد.

کیفیت مکالمه : کاملا قابل قبول است و پس از تست های انجام شده توسط سایت خوبچی ، با تمرکز بر کیفیت مکالمه ، به عنوان یکی از گزینه های مناسب  با بودجه کمتر از 1 میلیون تومان توصیه میشود. (خوب)

کیفیت موزیک : کیفیت موزیک مناسب می باشد ،  بیس خوبی داره و صدای شفافی داره و مطمئنا از لحاظ کیفیت شما رو راضی خواهد کرد؛ خصوصا اگر از طریق اپلیکیشن اون حالت اکوالایزر گوشی ها رو بسته به سلیقه خودتون تغییر بدید. (خوب)

ارگونومی : ارگونومی و راحتی آن از لحاظ قرار گرفتن در گوش معمولی هست ، البته این مورد برای هرکسی میتونه متغیر باشه ، اما طراحی آن در حالت کلی استاندارد هست. ولی چیزی که من حس کردم اینه که بعد از چند بار استفاده کاملا به اون عادت میکنید و شاید از همون بار اول بهترین حس رو باهاش نداشته باشید. محل قرار گیری تاچ پد در پایین استوانه هندزفری هست و قابل برنامه ریزی است. (متوسط)


فرمان پذیری و برنامه : این هندزفری از نوع تاچ هست و عملکرد تاچ اون به صورت پیش فرض یک سری اعمال رو انجام میده ولی شما میتونید برنامه QCY رو از گوگل پلی دانلود کنید و تنظیمات مورد نیاز خودتون رو انجام بدید . برنامه اون در بعضی موارد نظیر شناسایی و کانفیگ گوشی ها خیلی خوب عمل میکنه  و نیازها رو برطرف میکنه. (خوب)

شارژدهی : با هر بار خارج کردن گوشی ها از کیس اون میتونید بیش از 5 ساعت از اون استفاده کنید و دوباره با استفاده از کیس اون که در حکم پاوربانک هست اون ها رو دوباره شارژ کنید. در صورتی که کیس آن بیشتر از 50 درصد شارژ داشته باشد LED سبز و در غیر این صورت LED قرمز برای یک لحظه نمایش داده میشود. (عالی)

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro




بهترین و حرفه ای ترین هدفون شرکت سامسونگ این هدفون است و خصوصا اگه شما یکی از گوشی های پرچم دار سامسونگ  مثل s21 رو دارید حتما باید این هدفون رو تهیه کنید تا از قابلیت صدای 360 اون استفاده کنید .

ANC یا Active Noise Cancellation توی این گوشی یک پله فراتر رفته و به صورت Intelligent هست یعنی خودش بنا به شرایط مختلف قادر هست به صورت هوشمند سوییچ انجام بده .


کیفیت مکالمه : عالی است و با انتخاب حالت های مختلف میتونید ANC رو غیر فعال یا کم و زیاد کنید .

کیفیت موزیک : فوق العاده هست فقط کافیه یک بار امتحان کنید !

ارگونومی : بسیار خوب است و به هیچ وجه حس بدی برای شما ایجاد نمیکند.

شارژدهی : در حال استفاده از ANC برای مکالمه 4 ساعت و برای موزیک 5 ساعت و در صورت غیر فعال بودن ANC در مکالمه 5 ساعت و موسیقی 8 ساعت جوابگوی نیاز شما است .



معرفی محصول هندزفری بلوتوثی هدفون بلوتوثی earpods